شقایق من

در خانه ی ما …
مادرم سه قانون داشت
عاشق شو …
عاشق بمان …
و عاشق بمیر …
بابا می خندید
و مثل تمام مردهای آن روزی …
عشق را کیلویی چند صدا می زد،
خواهرم …
قانون اول را خیلی دوست داشت
آنقدر زیاد …
که هر روز لابه لای فرمول های ریاضی اش …
چند بار مرورش میکرد …
تا شاید کسی پیدا شود برای اثبات!
برادرم، دومی را …
مادر زادی عاشق بود …
گنجشک های لب ایوان را
” خاتون” صدا می کرد …
و به شمعدانی های روی طاقچه می گفت …
“بانو” …
و حوض حیاط …
چقدر شبیه قانون سوم بود
آب نداشت …
و از هر طرف که نگاهش می کردی،
همیشه دو ماهی سرخ را …
در ذهنش می رقصاند
من اما…
آدمی بودم “قانون مدار” …
عاشقت شدم
عاشقت هستم
و این عشقت را …
تا وقت مرگ عاشقانه می پرستم …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : شنبه 20 تير 1394 ا 13:39 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.